Кожен підприємець, який є власником офісу або планує його орендувати, намагається створити його інтер’єр таким чином, щоб він відповідав всім показникам: напрямку діяльності фірми, кількістю працівників, особливостям приміщення, а також особистим побажанням власника. Дуже часто всі ці показники може задовольнити такий сучасний і функціональний стиль, як хай-тек.
Стиль хай-тек краще всього підходить для фірм, які динамічно розвиваються, сфера діяльності яких знаходиться на межі науки і мистецтва. Наприклад, організації, що займаються дизайном і рекламою.
Хай-тек в обробці приміщень передбачає, в першу чергу, використання скла і металу. Також прийнятні камінь, натуральне дерево і бетон. Також сюди можна додати художній розпис, відкриту цегляну кладку і безліч сучасних синтетичних матеріалів.
Всі металеві поверхні повинні неодмінно бути блискучими, а стільці, дивани і крісла – зроблені з пластику або блискучого металу та шкірозамінника.
Відмінною рисою стилю хай-тек є використання великих поверхонь зі скла. Сучасні технології дозволяють створити скляні офісні столи практично будь-якого розміру та конфігурації.
загальний вигляд офісу повинен бути чітким і діловитим, а також відрізнятися динамізмом.
Предмети, які не використовуються постійно, повинні обов’язково усуватися з інтер’єру офісу.
Стиль хай-тек не терпить недбалості. Гармонійний зовнішній вигляд офісу в такому стилі можливий тільки при дотриманні всіх геометричних пропорцій, а також рівності і гладкості всіх видимих поверхонь.
При проектуванні хай-тек офісів широко використовуються елементи так званого інтелектуального будинку. Застосування сучасних технологій помітно підвищить функціональність офісу, а також забезпечить відповідність зовнішнього вигляду офісу його зручності.
Також необхідно забезпечити зручний доступ до робочих місць – комп’ютерів, без яких уявити сучасний офіс просто неможливо. Не варто забувати про периферійні пристрої, такі як принтери, сканери, зовнішні накопичувальні пристрої. Вони також є предметом інтер’єру і перекривають певну площу офісу, тому місце для них також необхідно продумати заздалегідь.