Німецькі офісні меблі з латиноамериканським акцентом

Німецькі офісні мебліХитромудра химерність модерністських офісних інтер’єрів в сучасній Західній Європі знаходить своїх прихильників і в інших континентах, особливо – у Центральній та Південній Америці. На сміливості підходів до стилістичного різноманітності оформлення таких площ позначилися культурно-історичні традиції народів, що населяють як Німеччину, Францію, Нідерланди в Європі, так і Аргентину, Чилі і Панаму в Америці. Вільне розкріпачення стилів, пережите Європою в ХХ столітті і модерністські успіхи в латиноамериканському мистецтві (живописі, літературі) того ж періоду, при історичної тязі до яскравих фарб, зблизили такі різні культури на ниві оформлення робочих інтер’єрів. Сьогодні нікого не здивує, якщо для оформлення офісу великої німецької компанії запрошують дизайнера з Буенос-Айреса, а інтер’єрами представництва чилійського винного магната зайняті фахівці з Голландії.

На жаль, подібна хитромудра химерність поки що не освіжає інтер’єрів російських компаній будь-якого рівня – у нас робочий простір прагне до традиціоналізму хай-тек. Звичайно, дивно поки що говорити на російських просторах про старіння цього художнього методу, але, рано чи пізно, такі часи настануть. І тоді німецька офісні меблі куди більш сміливого дизайну з’явиться в офісах російських компаній. Поки ж, побоюючись бути незрозумілими, замовники з Росії, намітили, наприклад, стійки ресепшн придбати для свого офісу, байдуже прокрутити каталоги ексклюзивних колекцій, якими славиться сьогодні німецька офісні меблі чи, в кращому випадку, виказують подив на адресу цих яскравих і незвичайних поєднань кольору і форми.

Але повернемося до вітчизняної реальності. Звичайно, першорядне завдання у більшості російських компаній на сьогоднішньому етапі розвитку бізнес-культури – не то щоб пустити пил в очі, але, перш за все, зосередити увагу клієнтів і партнерів на своїй респектабельності і солідності. Саме тому їх бажання стійки ресепшн купити не може поширюватися на оригінальні стилі. Коли перед тобою стоїть завдання початкового розвитку, шарм простонародної південноамериканської екзотики буде недоречний і напевно виявиться неправильно витлумачений цільовою аудиторією приймалень. Будемо сподіватися, що період первинного накопичення капіталу – як фінансового, так і культурного – в нашій країні вже закінчується.

Читайте на cайті:

Залишити коментар