Корпоративний стиль в інтер’єрі: загальне і приватне

Корпоративний стиль в інтер'єріЯкщо випадкову людину привести з зав’язаними очима в Ваш офіс, зняти пов’язку і запропонувати визначити, де вона знаходиться, – як Ви думаєте, вона вгадає? Мабуть, побачивши нудні обої, він вирішить, що це держустанова, а електронне табло з курсом валют наведе на думку про банк. Але про який банк? З цим можуть бути проблеми. Тут і приходить на допомогу корпоративний стиль в інтер’єрі.

Багато компаній випускають сувенірну продукцію зі своїм логотипом футболки, кепки, ручки, парасольки тощо Це один з видів реклами, нічого більше. Інтер’єр офісу можна пристосувати для тих же цілей. Так-так, ви не помилилися: як рекламного щита може виступати навіть така пересічна штука, як офісні меблі. І навіть стіни. І навіть стать.

Відразу застережемо: це не означає, що вам потрібно заповнити всі вільні поверхні зображенням логотипу і розфарбувати всі приміщення у фірмові кольори. Ви досягнете лише того, що клієнт вважатиме вас занадто нав’язливими. Домогтися потрібного ефекту можна, правильно розставивши акценти.

Корпоративні кольори. Як правило, це кольори, які використовуються для логотипу, однак не забувайте, що більшість з них робиться яскравими й помітними. Не зійдуть з глузду ваші співробітники, працюючи в приміщенні з отруйно-жовтими стінами? У таких випадках краще розфарбувати оббивку стільців, жалюзі, календар, квіткові горщики.

Стилеподібні елементи. Це те, про що ми говорили спочатку, але повторитися буде незайвим. Якщо ви займаєтеся поставками металоконструкцій або комбайнів, м’які округлі форми і надлишок дерева в оформленні будуть виглядати щонайменше дивно. Керівник компанії з продажу дитячого харчування навряд чи поставить у себе в офісі помпезне чорне крісло. Зрозуміло, не варто маніакально співвідносити кожен предмет обстановки з образом компанії. В ідеалі в інтер’єрі повинно бути декілька унікальних зразків (офісних меблів, сувенірної продукції, аксесуарів), які асоціювалися б саме з вами. Правда, робити їх доведеться на замовлення.

Важливі дрібниці. Корпоративний стиль це не тільки набір дизайнерських рішень, квітів і логотипу, це ще й певний дух і цінності компанії. Тобто в інтер’єрі повинні бути відображені і якісь абстрактні поняття. У центрі психологічної допомоги будуть відштовхуюче виглядати холодні відтінки синього, сірого, білого, хоча і яскраво-червоний далеко не кращий варіант. Якщо ви пропонуєте своїм клієнтам розкішні італійські дивани, то вам не личить користуватися дешевою офісними меблями і обклеювати стіни простенькими шпалерами. Якщо акцент на молодий і дружній команді є суттєвою частиною вашого рекламного іміджу, то це повинно бути видно. Колаж з фотографій на стіні, ящик для привітань, магнітна дошка з кумедними написами головне, не переборщити, щоб клієнт не вирішив, що на роботі ваш колектив тільки й робить, що розважається.

Якщо помірність не ваш коник, і дуже хочеться вразити відвідувачів чимось таким собі, направте свою енергію на ресепшн. Тут можна розвернутися! Доречно всі яскраві кольори, логотип на всю стіну, підсвічені літери, навіть вітає гостей офіс-менеджер в спеціальному костюмі (втім, це не завжди доречно: мало кому сподобається, що його зустрічає величезний гамбургер). На те, щоб справити враження, у вас близько 30 секунд, і за цей час увійшов повинен побачити якомога більше. Побачити – і перейнятися.

І найголовніше. Зосередьтеся на тих моментах, на які, швидше за все, зверне увагу клієнт. Вашу затишну офісну кухню він може і не побачити, хіба що буде проходити мимо, – а ось незручне крісло змусить пережити кілька неприємних хвилин. Старенька офісні меблі у відділі внутрішнього документообігу залишиться непоміченою, а помпезно і несмачно обставлена ​​переговорна запам’ятається надовго. Пам’ятайте: все життя складається з дрібниць, а успішний бізнес і поготів.

Читайте на cайті:

Залишити коментар